pátek 30. prosince 2011

Fire


11 komentářů:

  1. předminulej rok jsem byla venku a minulej taky s kámoškou :D teď budu na chatě a pak půjdu s přítelem k nám, protože naši chtějí, abych byla o půlnoci doma:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta řasenka stojí asi kolem 280kč, ale nejsem si jistá =D.

    OdpovědětVymazat
  3. Buď ráda. :D :)
    Zase supper fotka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Normální žehličku ? :D :D :D Ještě že u nás doma nežehlíme, ale vyvěšujeme na ramínku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný:)
    Děkuju moc:* do The Vampire Diaries?:) Já jsem to psala, že o tom seriálu:) a taky to více lidí chtělo tuhle rubriku:) takže o tomto seriálu něco napšu + tam budou hlavně videa :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se ten citát moc líbí a je pravdivý no:) ♥
    Třeba ano, uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná fotka :)
    Štasný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  8. Naozaj podarená fotky, páči sa mi. :-)

    OdpovědětVymazat