středa 18. července 2012

Bee


Více na :







14 komentářů:

  1. Are U from Czech republic,? What kind of camera you use! to take this pict..

    OdpovědětVymazat
  2. ježiiišiii jak malé ťutiii ňuniiiii.. :DD hej dívám se na to na nově, takže od začátku, akorát jsme teda neviděla asi 13 dílů když jsem byla mimo Čr možnái víc :DD ale to zase taková hruza není :DD hej jako dá se, takový celkem psycho, sama bych se na to nedívala :DD příští týden mám v plánu další 2 horory, tak třeba tě taky zaujmou :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Užívám no :) každý se hádá s rodičema :) děkuji:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj!
    Máš uplně nejlepší blog!
    Chtěla jsem se zeptat jestli bys taky nemohla naštívit můj blog, a říct co si o něm myslíš.
    Karin
    http://me-heart.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. tak ta fotka se povedla...proč se mi zdá že pomale každej umí fotit líp než já?

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky.. moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat