úterý 22. listopadu 2011

Over and over

Ta škola mě jednou zabije, poslední dobou se mi pořád hůř a hůř vstává a vůbec nemám čas na vše co bych chtěla dělat mimo školu. Je to pořád dokola, vstanu, du do školy, přijdu ze školy, zajdu na chvilku ven ( né každý den ) pak se učím, vykoupat, najíst a spát. No a ještě  k tomu máme týden učení, ale už se těší na výkend, hrozně moc :*.
Včera sme přijely dříve ze školy, tak sme s kamarádkou zaběhly ještě fotit, tak vám sem hodím ukázky.
Teď se jdu učit Materiály, píšeme z nové výroby papíru a Češtinu, pak se kouknu předem na Angličtinu a Chemii.
Tak se zatím mějte hezky, budu se snažit něco nafotit. Christina.




15 komentářů:

  1. Mám ji z Terranovy, beruško:))). Hrozně se mi líbí fotka uprostřed:).
    -N.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hrozný no, taky nemám vůbec čas na jiný věci, než je škola, k tomu mám ješte doučování a jednou týdně další jazyk, takže nic, ale vůbec nic nestíhám:/ Skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. my dneska psali z materiálů a zítra píšem z technologie:/ kráísné fotky:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj.
    Jsem na tom stejně. Ještě když je odpoledko je to horší. :/ Jinak fotky moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten stereotyp je strašnej, když je furt škola :/

    OdpovědětVymazat
  6. No, to s tým vstávaním poznám, leze mi to na nervy a dochádzanie je otrava, no....Ráno je zima a keď bus mešká....A to mám už poriadne zimnú bundu, rukavica, čiapku a čižmy....A škola....Prídem domov, len hodinka, pol ani to nie čas a hneď učiť....mučiť. Inak, fotky sú veľmi pekné, podarili sa. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě to nebaví =( ať už jsou vánoce♥ ! Jinak ti to na fotkách moc sluší =)))

    OdpovědětVymazat
  8. To máme stejné, taky se mi hůř a hůř vstává, achjoo.. :D
    Jinak pokračuji jinde, tak se ozývám.

    OdpovědětVymazat
  9. a ještě mi prosím řekni , kam ti mám psát a jestli si tě mám přepsat v affs. díky (:

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju♥ obře, čekám Tě:D:)))) jinak krásný dess:*

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krásné fotky ! Jsi krásná ♥ :)

    OdpovědětVymazat