úterý 29. listopadu 2011

B. Week

Tenhle týden máme B Týden. Máme většinou praxi nebo kreslení, což není tak náročné, tak doufám, že to uteče rychle a bude zase výkend. Už se taky těšíte ? A co třídní schůzky a čtvrdletní známky ? U mě je to docela v pohodě no, doufám, že mi to vydrží. 

Dnes jsme ve škole na praxi šili pejska z ponožek. Napadlo mě, že třeba by se vám tento plyšovej mazlík líbil a chtěli by jste si ho vyrobit ( Je to skvělí dárek jak pro vás, tak pro třeba svého kluka, nebo někoho z doriny, sourozence ), proto mě napadlo, že bych vám sem udělala návod, budu je sem asi dávat častěji, protože vyrábíme docela užitečné a pěkné věci :). Tak jestli souhlasíte budu jedině ráda. 
Jinak mám novou fotku, tak snad se vám bude líbit :D :) -->

Pokusím se zase co nejdříve ozvat, teď se jdu podívat na vaše blogy a pak do hajan. Christina.


Líbí se vám ? 


11 komentářů:

  1. Můžu získat 5 000 Kč. :)
    Schůzky v pohodě. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, děkujů :) já to mám od jedné holčiny z blogu:) a měla jsem ho za 400,- :) ale byl o dost dražší;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné :))) Kdybych byla taky tak šikovná.. :-D:X

    OdpovědětVymazat
  4. ten je úžasnej♥ moje známky? z těláku jsem neklasifikovaná:D a mám dvě 3 a jednou 3/4 takže cajk zatím:)

    OdpovědětVymazat
  5. Psík je veľmi roztomilý, návod by sa určite hodiť, mám rada takéto práce. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. → o.O Ta fotka napravo je úžasná ! :)
    Ten pejsek,pěkná věcička '))
    čtvrtletní známky? to mi ani nemluv .. :/
    Ale to ještě zlepším,už se na tom pracuje :D

    OdpovědětVymazat