pátek 9. prosince 2011

Caption..

Ahoj. Tak se vám omlouvám, že píši až teď, ale nebyl čas a když byl tak jsem dělala něco jiného. Nevím co sem psát, protože teď moc nechodím fotit, nejsou nápady, nemám ráda tohle roční období. Snad to bude lepší až bude trocha sněhu, ale nemám ráda sních. Ve škole se to nějak kupí. dostali jsme nového učitele na ZSV, hrozný. Těším se na Vánoce, dostanu Zrdcadlovku ( Sony Alpha a290 ). A co vy ? víte co dostanete za dárky ? Už máte všechny dárky nakoupený ? Já ano, už mi jen chybí ještě vymyslet poslední dárek mojí kamarádce, co jste koupili kamarádce vy ? Christina.





9 komentářů:

  1. Všechny dárky ještě nemám, ale pro kamarádku mám balíček kosmetiky. Jé zrcadlovku. :) No já dostanu peníze a nějáké drobnosti. :)

    OdpovědětVymazat
  2. věci na snowboard snad :) a ještě něco snad:D jinak já nemám ani jeden dárek nakoupenej:/ taky moc nestíhám psát, není moc čas díky škole no :/

    OdpovědětVymazat
  3. :D já nemám nic...ae doufám, že to zas nebude na poslední chvíli :D..

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrcadlovku, jee, ty se máš:) Já asi dostanu Ipod. Pak nějaký maličkosti a asi peníze, jako každej rok:) Já ještě nemám nakoupený nic, zas budu shánět dárky ještě 24., už se vidím:DD Všechno zas na poslední chvíli, nesnáším se za to!:D Napadlo mě jestli by ses nechtěla spřátelit? Byli jsme affs na blog.cz, byla jsem tam jako annie cherrie. Tak se kdyžtak ozvi, když budeš chtít:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se po vánocích můžu těšit na tvoje fotky co =D ? Dárky už na štěstí mám, já jsem se s děvčaty domluvila, že místo dárku zajdeme na Štastný nový rok a poté zamíříme do naší oblíbené kavárny. Moc hezká fotka očí =)))

    OdpovědětVymazat
  7. No, darčeky už mám a kamarátke tiež, to nejakú bižutku, lebo ona to rada nosí a potom ešte nejakú maličkosť, zasa to netreba preháňať. :-)

    OdpovědětVymazat