neděle 18. prosince 2011

Eye



9 komentářů:

  1. Parádní oko :)) .. Já jsem kamarádce objednávala sadu z avonu- naturals a kupovala jsem jí diář, ten se vždycky hodí. Dárky mám už tak +/- nakoupený, ještě musím dokoupit nějaké potřebné věci na balení dárků. :) Jinak máš uplně úžasné oči! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. to není Londýn, ale Německo :) ale taky bych chtěla do Londýna na to oko:)

    OdpovědětVymazat
  3. to je taky dobrý dárek :)) .. chtěla jsem se tě zeptat, co to máš za stíny, ty zelené, v tom 3. článku? :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné oko. :) Děkuju moc. :) Já si nic extra nepřeji. ;) Peníze, nějakou knížku ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, ty tak krásně maluješ :O ♥ si šikovná ! ;**
    Anděl? :) právě, že vůbec :P se mi každej smál :( :D určitě to doženeš, třeba o prázdninách :)):*

    OdpovědětVymazat
  6. na takových stínech jsem začínala ;DD některý nejsou vůbec špatný ;) mám paletu 120 stínů a nemůžu si ji vynachválit! ;)) .. joo určitě, budu moc ráda. jdu si tě přidat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pamätám si tento obrázok ešte z tvojho predchádzajúceho blogu, je to podarené dielo. Umelecké. :-)

    OdpovědětVymazat