úterý 20. prosince 2011

Germany..

Dneska jsme se školou byly v Dřážďanech. Nikdy jsem v Německu nebyla :D. Němci se mi nelíbí, a ta jejich řeč mě dohání k šílenství.. Byly jsme v muzeu, bylo to v celku pěkný, někdy, ale až nechutný ( děcký plod postupem vývoje naložený ve sklenicích a nějaké naše orgány, například srdce ). Potom jsme měli rozchod na náměstí, na vánoční trhy jsem se ani nekoukla, letěli jsme hned po nějaký ch obchodech. Z 20Eur jsem neutratila ani jedno, nevím co se to stalo, chtěla jsem si koupit kávu Starbucks, ale nakonec jsem z toho vysouvala. Když jsme přišli na místo kde jsme se měli sejít kámošky měli Termohrnky  Starbucks ( za 14Eur ), myslela jsem, že je zabiju . Nevíte jestli se ta termoska nedá nějak obědnat přes net ? Nechce se mi jezdit až do Prahy a ani nevím kolik stojí.
No jinak jsem moc nefotila, nestíhala jsem, ale něco málo mám. Christina.

12 komentářů:

  1. Jehé:D tak to děkuju moc :**
    Taky bych chtěla jet do Německa celkem :) a krásný fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych hned někam jela :)) V Německu jsem byla, no nevadí, to neomrzí :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezký fotky:) teď si nejsem jistá, ale v tom obchodáku jsem byla taky s přítelem mám za to:D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci taky takový termohrnek =D ! Určitě dá, zkus jejich stránky, ale asi tě to výjde o hodně dráž =(

    OdpovědětVymazat
  5. pekny vyber:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé já chci taky někam jet. ;D Jinak i těch pár fotek super. :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý, taky jsme byli se školou v Drážďanech, akorát v pondělí. :) Na němčinu mám stený názor, taky se mi vůbec nelíbí, ale naneštěstí to mám ještě jako druhej jazyk ve škole. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem proto aby člověk uměl předevšim alespoň jeden cizí jazyk pořádně, až bude umět ten, pak si kdyštak nabrat další. Já osobně se jazyky učim docela ráda, anglicky bych řekla že umím docela obstojně, ačkoli pořád ještě mám co zlepšovat. Akorát jsem chtěla mít druhej jazyk francouzštinu, jenže oni mě automaticky šouply na němčinu...
    Jinak děkuju moc, ty máš taky moc krásnej blogspot. :) A na uměleckou školu nechodím, malování mám jen jako koníček. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to máš štěstí že děláš školu která tě baví :) Já studuju obchodní akademii a nemůžu se dočkat, až odtud vypadnu :)

    OdpovědětVymazat
  10. němčina je střašná :D jinak krásné tři fotky

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju moc :)
    Já sice oblíbené stránky nevedu, ale na tvojí stránku se vždycky přijdu ráda podívat. :)

    OdpovědětVymazat