sobota 18. února 2012

Málo času, málo nápadů ..

Ahoj mí snad ještě čtenáři.
Jak vypovídá článek, nemám moc času a když mám chci ho strávit trochu jinak, nemám nápady o čem psát, ale zase mám pár nových fotek. Tak je dnes připravím a uložím do konceptů abych měla co přes týden zvěřejňovat. Jinak přidávám nějaké své nové fotky, foceny mojí Lásko :):*
A jak se vůbec máte ? Doufám, že jste na mě nezapoměli :D. Christina*.



8 komentářů:

  1. Tento ocásek :D
    http://ell-blog.blog.cz/1201/doplnek-ocas-fox-tail
    Taky moc nemám náladu. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta prostřední je hrozně krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mamka mi taky říkala, že se to dřív nosilo. Já to zatím na nikom v ČR neviděla jen já jsem přišla do školy s ocáskem a každý se otáčel. :D Koupila jsem ho na http://www.votocvohoz.cz/ (takový bazárek, ale ocas byl nový ) Jinak se dá koupit v C&A za 90 Kč myslím. :) Jinak jsem přidala fotky z nákupů tak pokud chceš koukni :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nezapomněla jsem na tebe :D Jenom nálada taky vůbec není teda :))

    OdpovědětVymazat
  5. To já mám naopak nápadů docela dost, ale vždycky se nemůžu dokopat k tomu zrealizovat je. :)
    Jinak ty fotky jsou úžasný, hlavně ta prostřední je naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  6. No čo no....Mám sa celkom v poho, raz zle a potom raz zasa dobre....Tak striedav. Času málo je, teda....To je pravda.

    OdpovědětVymazat