pátek 9. března 2012

Neumřela jsem ! :D..

Ahojky..
Oznamuji že jsem neumřela :D. Jsem tu v plné parádě. Prázdniny jsem si užila a teĎ si jen ještě pořádně užít ten poslední víkend než nastane škola. A jak jste si užívali prázdniny vy?

A co chystám na blogu ?
• Nový Dess
• Konečně další články s míma obrázkama
• Moje nové fotky na téma Zima 
• Nejspíše vám sem dám moje povídky (Snad se vám budou líbit a budete je rádi číst) 

Tak se zatím mějte hezky a užívejte poslední dva dny prázdnin :). Christina*.

( Není to můj pejsek :D )

13 komentářů:

  1. Já jsem ani pořádně nepostřehla že nějaký prázdniny byly... Hrozně rychle utekly :(
    Na články se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pejsek je krásnej. :)
    Těším se na články. :)
    Facebook má své výhody i nevýhody no ;)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný hafan a tobě to taky samozřejmě sekne:) závist ty vlasy!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujů, to potěší :-* kosmetička a kosmetička :):D. Je to rozbitý :/:D

    OdpovědětVymazat
  5. Snad tu budeš už pravidelně, krásnej pes ♥ :)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky sú pekné a ten psík vyzerá milo, aj keď je trošku veľký. :-D Na všetko sa už teším. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. jsem moc ráda, že jsi neumřela ;DD .. máš krásnýho psa a těším se na new dess! :))

    OdpovědětVymazat
  8. žiješ, sláva! těším se na 'aktualizace' a krásný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. no je jedno čí je ale je nádhernej!:)

    OdpovědětVymazat
  10. další zadaná, no já se na to vytentnu! :DD jak to proboha děláte? :-OOO I want know it hoooow! :DDD .. voňavka je úžasná! :))

    OdpovědětVymazat
  11. těším se na další fotky :)) !! jinak krásný pejsek♥ :)

    OdpovědětVymazat