středa 11. dubna 2012

After some time..

Tak se zase ozývám po trochu delší době.

Nějak poslední dobou nemám čas, chtěla bych vám sem dát spoustu nových fotek, ale nemám čas je upravit, což mě dost mrzí, ale pro VÁS mám doboru zprávu, tento víkend jedu na chatu a tam budu mít dost času upravit fotky, které se mi naschromáždily za nějakou tu dobu + nejspíše nafotím další, což ale není dobrá zpráva pro MĚ ( že jedu na chatu ), mám to tam ráda, ale jen kvůli focení, jinak je tam nuda a víkend budu bez lásky, což mě štve, tenhle týden sme byly venku jen dneska. 
Noo tak já letím, musím se kouknout na učení a pak asi budu žehlit, ještě nevím :/. 

Menší ukázka z nových fotek..


7 komentářů:

  1. Domi sdi stála víc vepředu nebo nevím :D Na tvoje fotky stejně nic nemá :))

    OdpovědětVymazat
  2. opět nádhera a už se těším na nový fotky! jsi prostě best! :DDD :)) na chatě si to užij :)) .. to jsme ráda, že se aspoň líbí :D kdyby jsi je chtěla stačí napsat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky...jak ty to děláš? Ať se snažím jak chci tak nikdy nic tak úžasnýho nevyfotím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si to teda uži, tú chatu a teším sa na ďalšie umelecké fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krásný, tak to se těším :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Tak si to tam užij. Zase krásné fotky. :)
    Těším se na další. :)

    OdpovědětVymazat