středa 25. dubna 2012

Sweet 16..

Tak se tu zase ozývám asi po týdnu. Noo nebyl čas, je toho teď trošku víc než obvykle. 19.4. my bylo konečně šestnáct :D, je divný, že sem tu už šestnáct let.. Dneska jsem byla s kamarády a svojí láskou v Mostě. Jeli jsme se najíst do Mekáče, noo proč né když sme měli slevy, to se musí využít. Myslím že sme si to užili. A copak je u vás nového? Já sem se rozhodla si šetřit na mobila, což sem zvědavá, ale nikdo mi nevěří, že to dokážu, což mě ještě více inspiruje k tomu to dokázat. Asi v pondělí bych vám sem dala ty dlouho slibované fotky, omlouvám se že mi to tak trvá, ale asi sem hold líná, ještě sem je nedala ani na svou stránku na Facebooku.
Tak já jdu zase dělat úkoly. Christina*.


Ty dárky jsou od Lásky ^^ Ještě mi dal černý tričko a čokoládu, myslela jsme že ho zabiju za to kolik za mě utratil ,ale moc mu Děkujů :)

9 komentářů:

  1. moje nejlepší kamarádka měla 19.4. 17 let! :DDDDje to strašně roztomilý, že jsi dostala od kluka tolik dárků :)) přeju vám to! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně teda všechno nejlepší :-* já si do šestnácti ještě musím počkat :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. je to od něj moc hezké :) jak dlouho už jste spolu? :)
    já nikdy nešetřím, protože mi to nikdy nevydrží a vždycky všechno utratím hned, jsem hrozná :/

    OdpovědětVymazat
  4. tak hodně opožděně všechno nejlepší! :) mnoho úspěchů na blogu. :) ty dárky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to opožděně všechno nejlepší :)
    to je krásný jak si od něj dostala ty dárečky.))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, psala jsi mi v neděli na můj blog ohledně tvého problému se hrou Sims 3. Nedokážu pořádně přečíst, co jsi napsala, ale modifikovat hru znamená, přepsat ji (nové herní mapy, zbraně, postavy. Takže to znamená, že do tvé hry se nahráli nové věci (tak to má také po aktualizaci být). Hru teď můžeš odinstalovávat jak chceš, ale do kody hry se ti ty změny zapsali. Crack, co jsi použila ještě před aktualizací vyhoď, je ti k ničemu. Porozhlídni se po webu a stáhni si nový crack. Dívej se na datumy, kdy byl crack přidám. Vyber nejnovější a vlož ho do hry jako prve, snad ti pak půjde. Pokud ne. Napiš znova, co máš za problém, pak se po řešení poohlídnu sám a dám ti vědět. Jinak pamatuj, že ŽÁDNOU hru, kde máš crack nesmíš aktualizovat

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, kdyby ti to nešlo. Klidně mi napiš znova. Zaměřím se pak na tento problém úplně a zkusím osobně najít a vyzkoušet řešení. Dej mi věděr jestli ti moje rada pomohla či ne. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. užij si šestnácku ;) mě bude teď v červenci 15 :DD
    no,tak jestli se dáš do šetření na mobil na plno,tak to zvládneš ;) a nebo počkej na Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak si uži 16, sladkých 16. Gratulujem k pekným darčekom a držím palce, nech si na ten mobil našetríš podľa tvojich predstáv aby si im všetkým ukázala, že to dokážeš. :-)

    OdpovědětVymazat