středa 15. srpna 2012

Už se to blíží..

Ahojky. Tak jak se vám vede o prázdninách, užíváte bohužel, ani se mi to nechce říkat asi poslední dny prázdnin?  Už se to krátí, já si zatím užívám s kamarády, ale milostný život mě asi zabije :( .. no nic ... Těšíte se do školy? Já trochu jo, ale na kamarády a zase ten stereotyp, že budu mít co dělat, ale učit se mi teda rozhodně nechce :D. Přidávám fotku svých nových náušnic :). Koupila jsem je v Gate za 48Kč. Tak zatím se mějte hezky. Christina*. PS: Po víkendu budu v Mostě, takže na blog budu mít spoustu času.


10 komentářů:

  1. škola? :D nebuď vtipná! nenávidím školu a nechci tam! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jdu na střední tak mám takové smíšené pocity :D nechci konec prázdnin, strašně to uteklo..

    OdpovědětVymazat
  3. ty naušnice si chci pořídit! :)) jsou dokonalé.. viděla jsem je, myslím že v H&M. ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Nie! Do školy sa mi vôbec nechce...Ale čo, prídu ďalšie prázdniny. Presne ako keď som si každý pondelok hovorila, za päť dní bude zasa piatok! Tak ako to bude asi aj tento rok. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. fáákt? :D tak to jo, tak tam si taky zajdu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nakupovat ve velkým děláš si srandu ?! Jestli já podle tebe nakupuju ve velkým, tak tuším, že máš kapesné 1 kč :D Já se snažím šetřit, 90% mých věcí nakupuju ve slevách a taky si přivydělávám tím, že dělám známým a kamarádkám nehty a stříhám je.. Podle mě je nakupování ve velkým kdybych chodila nakupovat každej den a každej den tam nechala tu tisícovku :D To by se mi líbilo no.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty naušnice jsou skvělý :)
    pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
  8. jo konec prázdnin :-( do školy se netěším, ale už mě nebaví ani ty prázdniny :-D jsem hold náročná...máš krásné naušnice :-)

    OdpovědětVymazat