sobota 22. září 2012

Nestíhám..

Ahojda. Vím opět sem tu Dlooouho nebyla, ale ani sem neměla o čem psát, je to furt to samé, ráno staneš, jdeš do školy, přijdeš ze školy, buď děláš domácí úkoly, nebo uklízím  anebo jdeš ven, přijdeš z venku, vykoupeš se, koukneš se na učení, jdeš spát a ráno zase vstáváš. Takže nic moc. Noo nicméně mám pro váš připravenou novou rubriku :) ale to je překvapení a potom, včera sem byla v Brně na Bienále 2012, naše učitělky říkají že je to největší událost Grafického gesignu. Pro ty kdo neví studuji Grafický desing. Takže vám sem určitě hodím někdy nějaký fotky. Mojí aktivitu čekejte spíše o víkendech, pokud nejsme na chatě bez internetu :D ale tak tam fotím takže na blog pak vždycky něco hodím.
A jak se máte vy ? :) .. Christina*.




5 komentářů:

  1. To tetování : klíč - klíč od srdce, k tomu se podle mě hodí právě ten nápis co tam je a stálo to 1500 kč. By mě zajímalo co to bude za rubriku a taky ty fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo každý den je stejný noo, aspoň, že nemám školní uniformy a můžem, tak aspoň nosit každý den uplně jiné oblečení! :D :) .. už se těším na tu rubriku a na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky to mám stejně, skoro žádný čas..

    OdpovědětVymazat
  4. blogwalking.. nice to meet you.. christin...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    jen jsem ti chtěla říct, že přecházím na blogspot! Více se dozvíš u mě na blogu! :) http://sweetbi.blog.cz/1210/blogspot

    OdpovědětVymazat